Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies (viz Podmínky používání). Cookies jsou nutné pro fungování webu. Rozumím

Doprava a platba

Pokud máme objednané zboží skladem, zásilku předáme přepravní společnosti nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky. O expedici vás vždy okamžitě informujeme e-mailem.

Ceník dopravy a platby

Doprava v ČR

  • Osobní odběr na prodejně: zdarma
  • Doprava v ČR společností GLS, platba předem na bankovní účet: 95 Kč
  • Doprava v ČR společností GLS, na dobírku: 125 Kč
  • Doprava v ČR při nákupu zboží nad 2000 zdarma

Doprava na Slovensko

  • Doprava na Slovensko společností GLS, platba předem na bankovní účet: 360 Kč
  • Doprava na Slovensko při nákupu zboží nad 4000 Kč zdarma

Osobní odběr

Při osobním odběru vám dáme vědět hned, jak bude zboží na prodejně připraveno. V následujících 7 dnech si jej na naší prodejně můžete vyzvednout kdykoliv během otevírací doby (Po - Pá 9:30 – 18:30). Pokud byste to během týdne nestihli, není problém dobu úschovy zásilky po domluvě prodloužit.

Dodání zboží společností GLS

Tuto společnost jsme vybrali proto, že zajišťuje rychlé a spolehlivé dodání a maximální informovanost o pohybu zásilky. Pokud vám termín nebo adresa dodání nevyhovují, můžete je zdarma změnit.

Jak budete o zásilce informováni?

  • SMS zprávou o převzetí zásilky do přepravy s uvedeným číslem balíku a hodnotou dobírky
  • SMS zprávou v den doručení o 3 hodinovém časovém okně pro plánované předání a telefonním kontaktem na kurýra.
  • V případě neúspěšného pokusu o doručení obdržíte telefonní kontakt na zákaznický servis GLS a odkaz na online aplikaci Delivery Manager, kde si můžete zadat požadavek na následující pokus o doručení.

Možnosti dalšího doručení:

  • Doručení na původně uvedenou adresu v jiný den.
  • Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle vaší volby.
  • Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  • Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit váš balík na určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
  • Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
  • Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí

Platba hotovostí či mobilem

Při doručení na dobírku můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti nebo přes mobilní telefon prostřednictvím služby MOBITO.

Co je MOBITO?

  • Snadná platba dobírky přes mobilní telefon
  • Při platbě se zeptáte řidiče na jeho Mobito ID, zašlete na něj částku a ověříte ji svým PIN kódem.
  • Na displeji telefonu se zobrazí GLS jako příjemce. Platba je okamžitě převedena a kurýrův telefon příjem potvrdí.

+420 242 410 658 volejte nebo nám napiště
Payu, GLS

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Copyright © 2010 - 2017 TextilForum.cz

Eshop vytvořil Webový servis